Quotes :

Sunday, January 15, 2012

I am Just Nobody. . .

In this life , nobody  is perfect . Everyone wants to meet his/her partners in their  life . Me too . . But  if  I do have someone in this heart , I would  more  prefer to You , Ya Allah . I would rather tell You first than  others . . Hanya  Engkau  sajalah  tempat  untuk  aku  meluahkan / mencurahkan  segala luahan hati  dan  perasaan yang aku alami sekarang nih . . Aku tahu cuma Kau sajalah yang memahami jiwa ini . You know what , everytime I express my feelings to You , rasa lega  gila . Terima kasih , Ya Allah .

Sebenarnya aku takut  nak  cerita apa apa cerita tentang diri aku especially about the  one  I  like . Aku takut bila  aku bagitahu , nanti ada yang terluka , sakit hati , kecewa . Aku tak nak leraikan ikatan persahabatan yang ada . So , biarlah aku saja yang  pendamkan apa  yang aku rasa selama nih . Biarlah aku kecewa , asalkan aku dapat  tengok korang  semua bahagia , gembira . Itupun  lebih  dari  cukup tau . (^_0)



To  MM , I am just nobody . Truly I wanna say, I do have no feelings towards him . Cuma  suka sikit  je dekat karakter dia . Itu  je . Kte sebenarnya ada jugak  minat  dekat  hamba  Allah nih , tapi tak  de  la  sampai suka gila gila macam tu . Dia senior . Haha . . Minat minat macam tu je eh , jangan salah faham . .  ^_^ 

Kte  minat  pun  sebab kte rasa tenang  je bila tengok  air muka  dia . Nampak pulak  dia kat  PI  semalam . . Ok dah , sampai situ je  kte nak  bagitahu . . heeee . .  Tapi kte tahu , Kte ni tak layak dapat  benda benda yang  indah .  Tu yang setiap kte buat , kalau boleh kte tak nak bagitahu dekat sesiapa . Kte takut korang terluka . Thats it . .
 
Ok  la , kalau ada apa apa , cerita je la dekat  kte . Kte tak kisah . But I m so sorry  if  I can t be a good  listener . Ill try  my  best  ok . . Bye .
Good  luck for  everything , MM !!   (n_n)

2 comments:

  1. assalamualaikum wanie sygs..
    pain hrp wanie sbr k..stiap yg blaku pst ade hikmahNYA..smg org yg slh phm ngn wanie akn sdar..insyaALLAH..n pain gmbira bile dpt tahu wanie da ad minat kat sseorg..smg akn mju ke lbeh hdpn hbgn tuh..insyaALLAH..pain epy sgt tok wani..luv u..<3<3..wassalam..:P

    ReplyDelete
  2. wah..wani...siapa gerangannya...mcm kenal je...hihi...alhamdulillah....tp x dan la ngan statement "kita ni x layak dapat benda-benda yg indah"...hmmmm.....

    ReplyDelete